God natt!

God kväll bloggen! Fyfan alltså, jag kan inte ens förklara hur trött jag är! Jag vet, det kommer bli ett jäkla tjat om hur trött jag är, jadajada, men ni får helt enkelt stå ut! 
Imorgon tänkte jag, ringa läkaren, men vi får se hur det blir med det eftersom att jag måste åka till jobb och kolla hur jag har beställt. Vafan lixom! Aja hoppas det är lugnt och att det inte var så akut som jag trodde. Har ju lite ansvar från kassan på jobb, så beställer lite tobak, postgrejer och lite till spel och så. Jättekul faktiskt, men ja som sagt jag glömmer heeeela tiden! Jättejobbigt är det men vad ska jag göra? Mer än att börja ringa läkaren! Så imorgon ska jag väcka barnen, länna den stora grabben på skolan, ringa läkare, och. Köra inom jobb och eventuellt beställa lite där. Ska även hämta ut paket som jag beställt så det tänkte jag faktiskt skriva om. sen har jag även fått prova på lite grejer via Smartson så det ska jag även få tid till att skriva om, så imorgon har jag fanimej röven full! Nu blev min telefon helt slö helt plötsligt, så nu tänkte jag avrunda! 

Hör imorgon ! Ciao! 😘

Kommentera här: