Testpanel och gratis!

Har börjat få testa massa nya grejer på senaste från Buzzador och Smartson! Så tänkte börja dra igång bloggen igen! Skit kul att man får prova på lite nyare grejer och så! Mycket har hänt på sista tiden med! 

JAG HAR KLARAT KÖRKORTET!!!!!!
Jag kan inte bli gladare! En stor sten har fallit! Så jävla skönt är det! Ännu skönare eftersom vi håller på att renovera och jag kan bara ta ungarna och dra! Kaos hemma just nu!

Mycket med jobb oxå, snart drar sommarschema igång! Huha! Kommer vara jävligt trött! 

Ska börja dra igång träning! Men jag har ett problem, jag vill inge göra det själv! Så vi får se om jag hittar någon att träna med! Annars får de bli massa pw o till slut springa lite! Måste bli av med tjockismagen! Blir inte bättre heller nu när jag har fått körkortet och kan köra inom driven 😂😂

Hörs imorgon förhoppningsvis med ett bra inlägg! 

Xoxo 

Kommentera här: