Busy busy..

Känner mig bara jävligt busy just nu. Speciellt med det fina vädret! Hemmet kommer lixom lite åt sidan... har fått massa nya grejer att prova. Och idag, typ sista dagen att prova tänkte jag att jag skulle prova en grej jag fått prova från smartson och det är ansiktsbild från cetaphil! Hade faktiskt deras handkräm en gång då jag tror jag fick den i en glossybox,  och guuuud vad bra den var! Hade den även på jobb och de tyckte oxå den var skitbra! Har dock inte "kunnat" köpa den igen då jag har en massa andra handkrämer som jag behöver använda upp. Har tillochmed fått avsluta min glossybox för jag har så mycket grejer hemma haha! Det tog tid vill jag lova innan jag avslutade den prenumerationen! Sambon tvingade mig ;) 

Nåja åter till testet, har fått en gentle skin cleanser och en facial moisturizer så det ska bli soännande att prova! Skall dock även göra en video. Vet dock inte hur de vill ha videon om det är när jag tvättar ansiktet eller om jag bara pratar och berättar om vad jag tyckte om produkterna. 

Blev superglad när jag fick prova dem. Visste inte först. Ibland blir man ju överröst med mejl. Så när jag fick att jag hade ett paket att hämta ut blev de soännande! Kul! 

Någon annan som fått prova detta? Hur gjorde ni med video osv? 

Ha det gott så länge! 
Xoxo

(null)


Kommentera här: