Himmelen är oskyldigt blå, idag.

Ojoj, det var riktigt längesedan jag skrev ett blogginlägg.
Vilket inte är så konstigt överhuvudtaget. Det började med att jag gick i skola och fick en praktikplats, som jag väldigt mycket trivdes på, och helt plötsligt fick jag lite extra timmar på det, och när jag slutade skolan så blev det ännu mer timmar på praktikplatsen, fast numera arbetsplatsen! 
De senaste veckorna har varit riktigt mycket jobb, men då har jag inte ens jobbat 40 timmar i veckan. Men det har varit mycket kvällar, och när man jobbat kväll så har man vissa gånger dessutom fått gå upp tidigt morgonen efter för att börja på jobb tidigt. MEN, det är sjukt trevligt, och helt annorlunda mot vad jag gjort innan. Jag har härliga kollegor och bästa cheferna. Man känner sig uppskattad för det man gör, även om jag inte är 100 på allt ännu, men jag säger fanimej aldrig nej till jobb och jag ställer alltid upp om det krånglar, även hur jävla trött jag är!

Den stora grabben går ju i skola nu, och idag är han i skolan och jag och den lilla är hemma. Har försökt beställa lite läkemedel på nätet men fick inte rätt på det. Höll säkert på en timme. Sen kom jag på till slut, att jag har ju nytt kort och då var man tvungen att ändra nån inställning så man kunde beställa på nätet. URLÖJLIGT, men nu är det iallafall fixat så får kanske beställa mina kära läkemedel igen. Kanske gör det ikväll istället. Nu har jag suttit här tilräckligt länge och hemmet behövs städas lite. Lunch behövs fixas och den stora killen ska hämtas. 
 
Jag skall absolut förbättra mig när det gäller bloggandet. Känner att jag mår mycket bättre sedan jag började jobba och jag känner att jag har liiite mer positivt att skriva om. 

Med det säger jag hej så länge!

Kommentera här: