Panik!

Jag får panik på böliga människor! Visst jag kan vara bölig, men jag blir bölig på böliga människor! 

Jag har aldrig haft en riktig julgran under min uppväxt, och när jag har egen familj så vill jag kunna välja själv vad jag vill ha, och då väljer jag såklart en riktig julgran! Men ack, då ska de gnällas! Vi ska ha julen här men det är bara sambons mamma och syster som kommer, och nog fan ska det gnällas då! Jag tror att de har nån pollen allergi och om dd skulle komma hemtill oss när vi har en RIKTIG julgran, ja då skulle de dö! Men herregud, give me a fucking brake! Om du skulle dö av en gran borde du varit död för länge sedan,?! Ge gärna mig "skuldkänslor" för att du har en fis på tvären! 

Vet du vad, jag tänker ha en riktig jävla julgran oavsett om du väljer att komma eller ej! Bli hemma om det är så jävla hemskt! 

#tröttamig

Kommentera här: