Måndag, utvecklingssamtal och middags problem!

Oj oj oj! Vad det var längesen jag bloggade sist. Loggade in på datorn och känner inte alls igen mig? Jäklart vad det har hänt grejer här! 

Mitt liv består just nu mest av att jobba jobba jobba, försöka vara en mamma, men tyvärr är jag en mycket trött mamma. Vi renoverar ovanvåningen, går jäkligt långsamt dock men jag hoppas den snart blir klar så jag kan börja inreda snart. 
 
Nytt år har vi kommit till, 2019. som sagt, gör inte mycket annat än att jobbar tyvärr. Men cashen måste ju in. Barnen mår bra, gubben jobbar lika mycket som mig med sitt företag. 
Det var snack ett tag att jag skulle ta lastbilskörkort, men jag har lite lagt det på is. Men jag tänkte om jag kanske skulle prova köra lite lastbil, börja med det och se om jag fortfarande vill gå i dem banorna, vem vet!
 
Har hittat mig en ny idol, eller fler "idoler". Familjen Wahlgren / Ingrosso. Har börjat titta på deras reality-serie och jag är helt fast! Fan vilken skön familj! Jag hoppas jag blir så när jag blir äldre och barnen stora! 
 
Idag ska jag köra kyckling till middag, men jag vet inte om jag ska ha typ kyckling tacos, typ burritos eller vad man kan kalla det, eller om jag ska ha kyckling picatta milanese. Det återstår att se lite senare. 

Nu ska jag ta tag i lite tvätt och lite disk, sen ska jag förbereda mig för utvecklingssamtal för Elias kl 14.
 
Hörs senare. Ciao

Kommentera här: