Lust & Energi kosttillskott.

Jag har fått lyxen att få prova RFSU:s kosttillskott. Jag själv tyckte tabletterna var onödigt stora och önskade att de hade varit mindre. Jag har problem att svälja så stora tabletter så jag har fått dela varenda, och då blir känns det mycket. Men jag har inte heller märkt av direkt. Nu har jag ju haft mina personliga problem oxå så jag vet inte om det påverkar, men jag hoppas att det kommer funka när jag börjar få rätt på mina problem. Jag hade dock hoppats på att de skulle funka för mig redan så jag fick lite mer lust då jag och sambon inte direkt har något samliv, och inte haft på ett bra tag. Så jag hade lite förhoppningar av dessa tabellerna men jag får prova dem ett tag till och se om det får någon verkan.Gubben har varit lite dålig med att ta sina då han jobbar lite dumt ibland.Dock kände han av något sa han. Han hade dock inga problem att ta sina. Han kunde ju nästan ta alla tre på en gång haha. Ska försöka komma ihåg att skriva igen lite senare om dem och se om de funkar :)
 
 
 
 

Kommentera här: