Kurator.

Idag var jag och pratade med en kurator. eftersom jag är så himla trött alltid. Och det är ju stress som är konstaterat då, men inte fan fick jag nån jävla sjukskrivning. Vafan e detta? Asså vi har två på vår arbetsplats som är sjukskrivna. En som snart har varit sjukskriven i ett år pga att hon har ont i sin hand som om hon har brutit den 150 ggr, och hon får sjukskrivning på sjukskrivning.
Sen hade vi en annan som de påstod att hon "gått in i väggen" men hon hade nog bara en liten depression eller något, jag fattade inte riktigt, och hon blev oxå sjukskriven! Men jag?! Jag får träffa en jäkla kurator sen är det bra med det. Asså fan vad världen är orättvis. Nu .låter detta sjukt, men jag är så jävla trött på livet just nu och jobbet, har lixom tappat gnistan lite så jag hade fan behövt en jävla sjukskrivning på 2 veckor sen hade det varit bra med det, MEN NEJDÅ INTE ENS DET KAN JAG FÅ!
 
aja jag får bara bita i det sura äpplet och bara NJUTA på mitt arbete och fortsätta vara trött. 
 
och till råga på det så sneade sambon när jag tog upp med honom att han behöver hjälpa mig mer. herregud vilket jävla pms ryck han fick. men det var så drygt att det pallar jag inte ens skriva om. 
tur jag och ungarna ska iväg ett par dagar sen denna veckan...
 
 

Kommentera här: