Tjabba!

Fan, varför händer det alltid mig nått när jag bestämmer mig för att börja blogga igen?
Händelserika dagar som började med att jag hade ont i magen, slutade på akuten med att jag tydligen har UVI igen.. amen, vad är det här? är det verkligen normalt att ha såå ont i magen för att man har en UVI? TYDLIGEN!
 
nåja, idag ska det komma upp lite roliga inlägg. igår kom posten med ett paket från buzzador iallfall. 
skall få prova NIVEAS MicellAIR. Såg riktigt häftigt ut, såg ut som att det var kolsyra i den haha. Har provat en del antiktsrengjöringar, speceillt med oljor. Men denna ska bli spännande att prova.

Sen skall jag få prova  Cetaphil från Smartson, så man kommer vara buzy buzy nu i dagarna.

Tidigare har jag även fått prova på  nya Salvequiks plåster, MEN varför har inte mina barn slagit sig nu när jag fått massa plåster? Och jag måste ju snart rapportera! typiskt. får kolla med cheferna som fick med sig prover hem :)
Annars får jag slänga på mig ett plåster och slänga mig i poolen och se hur det funkar ;)

More to come.. 
 
 
hej så länge

Kommentera här: