Jobbigt...

Vet ni hur jobbigt det är att man en gång gav den där jäkla telefonen till sina barn? Det är jobbigt, för nu vill de ju alltid ha den.. 
Speciellt som nu, när jag vill lägga upp ett inlägg om min nya beställning från Lyko, ja nä då surar ungen för att jag vill låna den! Egentligen vill man bara skratta, men man får ju skylla sig själv!

Mina barn har en hel ovanvåning till sig själva, ja nu har vi förvisso inte så stort hus, men ändån! De har riktigt mycket leksaker dessutom, men nä då är telefon och platta mycket roligare?

Har börjat sälja lite på tradera nu, saker som jag ändån inte saknar, eller ungarna saknar för den delen.

Sålde ett par oanvända converse, tyvärr var de inte så högt tryck på dem så de såldes bara för 21:- haha
 
Tänkte gå igenom barnens rum där uppe och se om jag hittar lite fina kläder och leksaker att sälja... som sagt, platta och telefon är ju roligare än leksaker ;)

Kommentera här: